Kızlar merhaba ikili test yaptiricam ama devletten ancak ayın 11 ine randevu alabildim o zamana da bebegim adet tarihime göre 13+4 oluyor 8 haftalıkken gitmistim 3 4 gün önden gidiyordu acaba önden gitmesi sorun yaratır mı yoksa son adet tarihine göre mi bakıyorlar 😊