Rmysa0308 6.haftamdayim sabah kalkınca akşam yatana kadar bulantım oluyor ve halsizliğim sürekli yatmak istiyorum kusma vs yok sadece beni huzursuz ediyo midem .bu durumu yaşayanlar var mi
fatmaa37demi5 Rmysa0308 ilk haftalar bende aynısını yaşadım bi de çalışıyodum iş yeri zindan oluyodu. 3 buçuk aylık olduk şuan tamamen geçti sayılır
Kafama_gore Rmysa0308 bende aynı durumdayım bide çalışıyorum bu halde 3 gün rapor aldım ama geçmiyor çok mutsuzum devamlı bulantı olurmu ya inşallah çabucak geçer
Arzz bu 12 haftaya kadar devam edecek emin ol çok a çıkacaksın ama geçecek bunu düşün seferinde doktora git prilam yazdır uygun görürse tabii gece iki tane içince iyi geliyor meyve suyu da çok iyi geliyor