37+2 olduk şuan hastaneye gidiyoruz en son 35.haftada gitmiştim, nst ye de henüz bu haftaya kadar girmedim bakalım bu sefer girecek miyim, çatı muayenesi olucak mı bi bilgim yok, bebişim ne kadar oldu kaç kilo onu da merak ediyorum, sizde durumlar ne kızlar