1408 Bebeğim 2 ay8 günlük doktorum 2 3 saati geçirme dedi nasıl oldu anlamadım alarm da çalmadı uyuya kaldım 4 buçuk 5 saate yakın o kadar kötü oldum ki vicdan azabı çekitoeum şimdi bir şey olucak diye
bsnrd 1408 valla bn gecelrri kaldrmyrm .50gunlk bebegm kaç saat uyumk isterse uyuyo 🙂doktora da sordum 3saat arayla besle ddi.gundzlri uyandryorum ama gece grk görmüyorum🙂bazn gece uyaniyo bzn devm ediyo
Yigitinannesiyim 1408 Çok dikkat edin küçük beslenmesi lazım kan şekeri düşünce benim bildiğim sarılık oluyor