Bende 25 martta doğum yaptım benimki de aynı sıkıntıdan küvezde. Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin. İlaçlar toparlıyor günden güne. Ama ben psikolojik olarak çöktüm kokusu için çıldırıyorum eve geldim ama ne tadım var ne tuzum gözyaşım hep ucunda. Süt sağıp gönderiyorum . Bol bol süt sağ anne sütüne ihtiyacı var