sirinx96 benmde ilk dogumumdu aşırı panik yaptım ağladım titredim tansyonm tavan yaptı düştü ordaki hemşireler doktorlar konusa konuşa sakinlestrdi , zaten ameliyat sırasında başında hemsre vs dikiliyor seni saklinlestryir şükür onların sayesinde biraz daha rahat geçti sana tavsiyem girerken bolca bildgn süreleri oku ameliyt anını degl bebeğin sesini duymaya odaklan ilk olunca korkuyorsun ama o bebeği yanağına getirdiklerinde hcbsy yaşamamış gbi hafiflysn hayal et o anı kendini rahatlat dedgm gbi acı hissi sıfır benim canm tatlı böle amlyt vs hiç girmedim acı hissi sıfır sadce karninla oynadıklarını hissediyorsun😍❤️