Erayssun Kızlar 35+2 yim karnımın üst bölgesi böyle şişti ilk defa yaşıyorum kasımaarım oluyordu ama bu ilk alt kısmı sert o şişik kısım yumuşak yaşayan varmı ? https://imgyukle.com/i/EbAZLn https://imgyukle.com/i/EbAbK8
Sinoooom Erayssun 33+6 haftamdayım bebeğim tam olarak öyle yapıyor hatta bazen karnımın bir tarafı Havada kalıyor ben elimle dokunarak bir süre sonra toplanmayı bırakıyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Erayssun Sinoooom toplanma gibi değil toplandığı zaman sertleşiyor burası damar gibi kalın şişik ve yumuşak ama karnımın alt kısmı taş gibi bi kaç saattir
Sinoooom Erayssun baskı yaptığınız da hissediyor musun şişliği yada bebek olmadığını ? Siz daha iyi bilirsiniz ama eğer bebek olmadığından eminsen şuan acile gitmelisiniz
Erayssun Sinoooom bebeğim döndü 32 de bebek yok orda yumuşacık bebek şuan aşağıda ve taş gibi git hastaneyemi diyosun
Sinoooom Erayssun tabiki gidin görünmekte fayda var normal bir şey değil gibi geldi bana aniden oluşmuş çyle diyorsunuz 🙏🏻 Tehlikeye atmayın acile gidin yada doktorunuzla iletişime geçin