Mihrimihre olumlu düşünün kistlerin hiç olmadığını farzedin. Ben de çok kafama takıyordum. Hamile kalmamı tedavimi engelleyecek mi, hamile kalırsam gebeliği etkileyecek mi diye. Doktorum bana tedavi aşamasında kistleri unutmamı hiç yokmuş gibi davranmamı söyledi. Bende öyle yaptım. Çok şükür ilk denemede ikiz gebelik oldu. Hamileyken kistlerim hiç aklıma bile gelmedi ☺️ Doğumdan sonra kontrol için gitmiştim o zaman aklıma geldi doktoruma sordum ameliyat sırasında kist falan yoktu ultrasonla da bakayım dedi hiç bişey yoktu hamilelikte yok olmuş. Tabi sonra tekrarlayabiliyormuş ama şu an onu düşünmek istemiyorum ☺️