Hani böyle mide üşütmesi derler ya. Geğirme gelir, gaz olur midede. Çürük yumurta kokusu gelir. En nefret ettiğim şeydir. Belki en son çocukken yaşamıştım bunu. Nasıl midemi de bulandırıyor anlatamam. Bebiş de aşırı huzursuz gaz yüzünden kıvranıp duruyor karnımda (35+1). Az bir şey nane limon içtim ama fayda etmedi. Çözümü olan var mıdır bu duruma??