Ya hiç güleceğim yoktu. Kalbini 7de duyuyoz minimum zaten. Neden ütopik şeyler yazıp buradaki erken haftalık arkadaşları neden kendilerini sorgulanmak zorunda bırakıyorsunuz? Doktorunuza bi söyler misiniz bunu?
Organların yeri falan değişmez daha arkadaşlar. He susam he fasulye tanesi ne farkeder? Şu an kan pıhtısı kadar anca.
Siz ne kafa yaşıyorsanız biraz da bana önerin de doğumum kolay geçsin