Bir_abla anne karnında bebek 7 haftalıkken hareket etmeye başlar ama bunu bizim hissetmemizin imkanı yok. Hissedilen şeyler kas seğirmesi, bağırsak hareketi ve gazdır. bazen anneler bunu hareket olarak algılıyor. ama değil. bende hissettim böyle şeyler iki hamileliğim de de ama bebek hareketi çok başka bişidir. hareket hissetmemiz için bebeğin belli bir kiloya ve güce erişmesi lazım. kaçıncı hamilelik olduğunun bir önemi yok. sizin annenizin o haftada hissettiği şeyler de bebek değildi mesela. olay bu aslında 😊 doktora sorulsa oda imkansız olduğunu der 🤍