zerhra merhaba kizlar hamile kalmak isdiyorum bi kac gundur benim dogurganlik gunume deng geliyo diye cok afedersiniz iliwkide oluyoruz ewimle ama iliwkide oldukdan sonra hemen altima yasdik koyuyorum 10dk gecdikden sonra inanin yerimde duramiyorum icim bi garib oluyo batmalar hafif agrilar oluyo kasiklarimda ozeliklede sag kasigimda neden ola bilir bir bilginiz varmi ben normalde cok yemek yemiyorum ama cok cabuk acikiyorum acaba bebeyim belirtilerimi hep midem kaziniyo
Gozdenur Psikolojikmen oyle dusunuyosunuz. Rahat olun. Kasik agrisindan bilmem neyden cocuk anliyamazsiniz. Belirtiler 6bhafta snra belli olur. Hemen iliskiden sonra hamilelik belirtileri baslamaz
zerhra Gozdenur onu biliyorum ben bi kez duwuk yawadigim icin nasil oldugunu biliyorum ama daha once hamile kaldigimda oyle olmuyodum iliwkiden hemen sonra icimde acayib acayib weyler oluyo cozemiyorum