Htcerdogn Kızlar 28+2 deyim pzt öğrendim bebek aşağıya inmiş ama bi yandan da taş gibi toplanıyor. Yatamıyorum hiçbi şekilde iki tarafada dönsem batıyo bebek. Ayrıca o kadar gaz varki artık eşimden utanıyorum 🥺 bu haftalar bçyleyse ilerisinden korkuyorum
Hatice_gzr2505 Htcerdogn bebek toplandığında oturur pozisyonda kendini bacaklarından tutup yaylandır yada eşin yapsın daha rahat oluyor ben öyle yapınca bebek pozisyon alıyor rahatlıyorum tavsiye ederim 👏👏 iki gün sonra bende 23 haftalık olucam