hafsam_omerim Sumiire kesinlikle inat etmeniz lazım bebek aç kalacak edecek diye hemen ilk etapta mamaya sarılmayın. Mama vermeniz gerekirse bile emzirme destek sistemi ile verin mutlaka.
Sumiire hafsam_omerim siz nasıl veridniz kaşıklamı yoksa küçük silikon pipet gibi bişey oluyo gögüsün kenarına batlıyolar gögüsüde emiyo onla beraber
hafsam_omerim Sumiire ben o küçük pipet gibi olan şeyle verdim. Çünkü ilk 3gün hiç sütüm gelmedi. Bi göğsümde de uç yoktu silikon uç kullanarak ucunu çıkarttırdım
Egeninannesi_16 Cansut direk emzirmeye koy canım ama aralarda emzik verebilirsin özellikle beslenme öncesi altını aç uyansın rahatlasın uykudan direk memeye koyduğunda inatlı yapabiliyorlar çünkü be en önemlisi yılma sürekli dene olmasada