Herkeze merhaba 5+2 haftaligim henuz ultasonda gormedik. Sadece kan takibi yapmistik. Benim kendi doktoruma 5 nisanda randavum ama o o zamna kadar dayanamayıp önden bir devlet hastanesine gitsem yarın keseyi gorurmuyuz? Çok korkuyorum her han birsey olucak korkusu var. Çatalcaya giden oldumu ? Ultrason ile bakarlarmi ?