Pazartesi günü 17 parça sipariş verdim. Siparişten yarım saat sonra 1 ürün hazırlandı kargoya verildi diye mesaj geldi. Daha sonda 17.45 de tekrar mesaj geldi 16 ürün hazırlandı kargoya verildi diye. Bugün 1 ürün elime ulaştı ama diğerleri yok kargo takibi de yapamıyorum sayfayı açınca direkt teslim edildi yazısı çıkıyor sizce pazartesi mesai saati dışında kargoya verildiği için yarın gelecek olabilir mi başına gelen var mı ?