15+3 olduk bugün ve 2 gündü kasıklarımda inanılmaz bir sancı var henüz bu ağrılar için erken değil mi bir baskı hissediyorum aşağıya doğru ve bıçak saplanmış gibi sancı girip çıkıyor doktora gittim kasılma önleyici ilaç verdi ama başına gelen oldu mu