Seymasezer 8 haftalık hamileyim hiç ama hiç bulantım kusmam yada bireylerden tiksinmem yada aşerme durumum olmadı. Oğlumda azda olsa midem bulanıyodu. Birde hamile kaldıktan sonra 8 hafta içinde basenlerim çok genişledi. Cinsiyetle alakası var mıdır ?
iki_tospik_annesii Seymasezer Bizim buralarda kız çoçuklarında besen büyür derler cnam bide karnın yaygın olurmuş
Kubra_elif_ahmet Seymasezer Bence yok benim kızım olacaksa nasipse karnımda basenimde normal kardeşimin oğlu olacak basenlerini görme yani o kadar bide doğuma kadar daha büyüyecek sanki araba tekerleği var gibi 😂vucüt nereye kilo almaya meyilliyse orası şişiyor bence
Deletedmom_110 Seymasezer Basenlerin çıktıysa kız olma ihtimali çok yüksek kıza hamile kalanların inanılmaz şekilde basenleri çıkıyor etrafımda çok var kendimden de biliyorum
Mucizeanne20 Benimde hç bulantım yok bu defa ilkinden çok farklı ama ikinci oğlumu bekliyorum yani hiç ilgisi yok cinsiyet ile