RaYaRY doktora git görün mutlaka, için rahat etsin, durumu bizimle de paylaş lütfen. Ama bu sancı bende de olmuştu. Ağlıyordum resmen, doktor yediklerine dikkat et, düzenli yemek ye, iyi beslen diye uyarmıştı beni. Şimdi, daha doğru düzgün besleniyorum. Sorun ortadan kalktı gibi gözüküyor. Çünki, tuvaletini yapamadığın için bağırsaklar sertleşiyor, zor haraket ediyor, gaz sıkışmaları oluyor oda böyle sancı yapıyormuş.