Naz98 bende bu konuyla alakalı post açmıştım aynı sizin gibi tedirgin ve merak ediyordum korku vardı ama asla acılı bir şey yok aslaa sadce iki parmakla kontrol ediyor çok hafif bir İçerde parmak kıpırdamasını hissediyorsunuz gıdıklanma ve huylanma gibi. Düşünün ve 1dakika bile sürmüyor bir aşşağı doğru birde yukarı doğru bakıyor parmaklarını oynatıyor okadar içiniz rahat olsun