Kizlar merhaba ben şuan 28+1 oldum Allah izin verirse Londraya doguma gideceğim. Hava yolları sitesine göre 34 haftaya kadar doktor raporuyla sorun olmuyor fakat benim doktorum 32 haftada git sıkıntı olmasın dedi bazen hava yolları 34 35 kabul etmelerine rağmen reddettikleri yolcular olmuş. Bilgisi olan yazabilir mi acaba bilet almayı planlıyorum bu hafta ama kararsız kaldım. Şimdiden teşekkür ederim ve hatalı yazim olduysa kusura bakmayın lütfen 😊