Merhaba kızlar doğum yapalı 36 gün oldu kanamam 20. Gün kesilmişti 29. Gün adet oldum ve 1 haftadır çok kan geliyor ilk günkü gibi hamilelikten önce 4 günü geçmezdi. Endişelenmeli miyim yoksa normal midir bilgisi olan varmıdır? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..