Samta Kızlar adetim biteli 7 gün oldu 3 kez ovulasyon testi yaptım yumurtama göremedim. Bu ay olmayacak galiba sizce nasıl [https://resimyukle.io/r/0TkHQQ94je]
bsnrd Samta 3kez çok az degl mi.ben adet bittiği gbi basladm yumurtlama görene kadr devm ettm.adetimin 17.gunu gördüm ve 3gun ilski oldu.suan kızım kucagmda.lutfen pes etmeyin.🍀düzenli yapmanız gerekiyor
bsnrd Samta ben bir gebenin günlüğünden aldm.tekrar bebek düşünürsem yine ondan alacgm.daha önce de iki kutu aldm ama onlri tam düzenli saatnde yapamamstm.
mommyinthefuture Samta Adetiniz 7 gün sürmüş olsa 7 de biteli dersek 14.gün oluyor. 18 19 20.günlerde gören var. Devam edin.
Ccaannsseell Samta yumurtlama görene kadar devam et. Daha çok yeni başlamışsın. Belki de 1 hafta sonra olacak yumurtlaman.
Ccaannsseell bsnrd yaa maşallah ne güzel Allah’ım sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin miniğinize inşallah 🤲🥰. Benimde oğluma kavuşmama 22 gün kaldı 😍
Srdm Samta adet bittiği günden itibaren hergün yapman gerekiyor ve bu testleri yaparken gün aşırı ilişki olması lazım olasılığı yükseltmek için
Mom545441 Samta adet bitiminden 5 gün sayıp başlıyorsunuz benim 16. Döngümde yumurtlama oldu 17. Döngümde çatladı