Tugbax68 peki esler nerde bekliyor kapida bekledebilirmi iceri degilde. Yinede dogum odasinin kapisinda. Ayrica normal dogum yapti sanirim merak ettigim diger bi konuda pijamami gecelik tarzinda elbisemi daha kullanisli. Doguma girerken hastaneden yoksa o arkadan baglamali elbiseyimi giydiriyorlarmis. Bunuda sorarmisiniz size zahmet