Fatmahinn Serraa etkisi var mı bilemem ama ben son 2 ayımda sürekli hurma yedim 36haftalıkken normal doğum yaptım. Bebek küveze filan girmedi. Canım tatlı istediğinde hergün hurma yemiştim. Bende doğumu kolaylaştırır niyetiyle yemiştim.
Nergizzzz Serraa ben sezeryan doğum yapacağım için yemeyi bıraktım ama yendiğim zaman ağrılarım normale kıyasla daha fazla oluyordu hurmayı yemeyi bırakalı ağrım bile olmuyor bence etkisi var diye düşünüyorum