İlk haftalardan beri böyle bişi var duyduk gördük. 36 olduk hala butonum yok😁 doğurmucam mı yoksa daha? kendim 42.haftada doğmuşum yıllar önce…o zamana kadar beklicem mi ben de doğurmak için? onu mu ima ediyorsunuz hepi momms Aaaaaa😱 millete 34 de çıksın bizde tık yok