Ergn-irem benm de ilk gebeligimde oluyordu ara ara baslarda en sonunda Kendi kendime yasak koydum çünkü az da kanama tehlikeli demekki bebeğin eşine plesantasina ilişki zarara veriyor demisti , HER insna bir değildir, kimisi son zmanna kadar devam eder, hemde son zman da doktoru daha sık önerir normal doğumu başlattığı için