Aypoy92 hayır özel de canım bakalım normalde 5 nisan bekliyoruz işte perşembe muayane ederim açılman varsa yatışını yaparız dedi eğer yoksa 5 nisan da suni sancı ile bende suniden çok korkuyorum inşallah açılma olur da perşembe yatış yaparız , Allah razı olsun canım senin de herşey gönlüne göre olsun bir sancı da kurtul 🙏🏻❤️