Ilk_bebegmm99 Sürekli gittim doktorda haftam 17+3 çıkıyor daha sonra farklı bir doktora gittim onun makinası çok detaylı orda daha büyük çıktı 18+2 hangisine göre hesaplıycam
papatya981 Ilk_bebegmm99 bazen doktordan doktora yanilmalar oluyor zaten 1 2 hafta gerilik veya önde olma o yüzden sorun edilen birşey degildir
BMelek Ilk_bebegmm99 ultrason cihazi cok fark ediyor doktorun aldigi olcum bile bir mm eli kaysa kucuk veya buyuk cikabiliyormus olculer bebegin gelisimini gosteriyor dogum icin adet tarihini baz aliyorlar olcumlere cok takilmayin