Merhaba kızlar. Ben zelwegar taşıyıcısıyım(genetik bir rahatsızlık ) özele gidiyordum fakat özel doktorları pek bilmiyor bu hastalığı hatta tıbbı genetık doktorunun o ne dediğine şahit oldum. Özel de denk geldiğim nöbetçi doktor devlete gitmem gerektiğini söyledi . Devlette gittim kadın doğum doktoru perinatoloji takıpli olman gerekebilir . Randevu al 2 Li test yaptır sonucun çıkınca gel dedi. Perinatoloji ye randevu aldım fakat randevu da bazılarında tarama testleri yapılmaz yazarken bazılarından detaylı usg yapılmaz yazıyor detaylı yapılmaz yazana randevu aldım ama 2 Li test yaparım emın olamadım . 12 haftada yapmam gerek dediler ilk muayene ne göre 11+6 olmam gerekir ama doktor 12+ 3 olarak hesapladı ayın 8 ine randevu aldım ama kaçıncı hafta içinde yaptırman gerek onu da bilmiyorum yardımcı olur musunuz