Cnsllll Arkadaşlar yarın aşıya gitçem de hemşire saat veya aç tok gel demedi saat kaç gibi gideyim aç mı tok mu gideyim
elfkara Aç tok önemli değil ben 2 sinde de tok gitmiştim hatta dün 2.yi oldum öğlen gitmiştim farketmiyor bence ki açsanız eğer kan şekeriniz vs düşebilir tok gidin bence
Nazli22 Ben de oldum tok gitmiştim ama aç gelseydin kan tahlili yaptırırdık dedi ve bir hafta oldu a ma kolum ağrıyor