Madonna Kızlar 37 haftamdayim. Ama bebeğim ilerde yani 38 haftam bugün karnımdan ve belimde çok fazla ağrım vardı. 1 saat kadar böyle sürdü geldi gitti sonra geçti. Bu haftalarda benim gibi yaşayan var mı.
Cnnt3 Bende yaşıyorum hatta bugün dogurucam sandım korktum . Belim kasıklarım çok ağrıdı ve siddetliydi . Adet ağrısı gibiydi . Midem de kötü oldu . Ara ara sancı girdi değişik değişik . Tırstım valla