Glsm_
Benim hem çatım dar hemde basıklık var ilk gebeliğimde kürtajda fark etti doktorum ve tembihledi kesinlikle sezaryen olmalı bebeğin kafası çıksa bile kolları çıkmaz sıkıntı olur. Şuan haziranın ilk haftaları için gün sayıyoruz inşallah kucağımıza kızımızı almak için.