Sanal_koala00 sakın kurtaj olcam bebegımı kaybettım dıye üzülmeyin ben çok ağlamıştım günlerce ama sakat olup ömür boyu aglamaktansa bır kac gun aglar susuyo ınsan ve Rabbım daha hayırlısını verıyo suan üçüncü gebelıgım 2 kürtajdan sonra sıkıntısız 35 haftama geldım herseyde vardır hayır yaşamış biri olarak hıcbırsey dunyanın sonu degıl o zamn oyle gelıyo insana ama unutuyosun