Yakut16 canım bende 9 yıllık evliyim ilk gebeliğim tup bebekle hamile kaldım Suan 36. Haftadayım. Tekrarlayan düşükler icin genelde nk56 panel bağışıklık testi yapılıyor kan pıhtılaşma vs birde rahim ağzı kısalığı mi oluyor Kİ. Ben de 6. Hafta lekelenme başlamıştı coraspirini bırakmıştık kanama alanımda vardı. Biliyorum mesakatli yol ama ümidini yitirme insallah bir sonraki sefere saglikli bi şekilde kucağına almayı nasip etsin allahım 😕🤲