Selam kizlarrr 🥰 nasil gidiyor? Ben temizligi baya sona biraktim simdi dolap iclerini yapiyorum detaylıca kavanozlara kadar yıkıyorum pazartesi abla gelecek sonra dogumu bekleyeceğim insallah. Sizde durumlar nasil? Hic kasilmalar oluyor mu? Bende hic olmadı🤷🏻♀️