38+5 haftalık olduk bu haftaya kadar hicbir şeyim yoktu ama 3 gündür ayaklarımda ve bacaklarımda aşırı bir ödem oluştu yürümekte zorlanıyorum ayak tabanlarım ağrıyor resmen. Ciddi bir şey midir doktora gitmeli miyim? Bir de dogumla ilgisi var mıdır yani doğumun yakın olduğunun belirtisi filan mıdır bu durum ?