Denerim diyodum ama bu haftasonu saat 10a doğru öyle bi açlıkla uyandırdı ki beni bebişim dedim oruçta hiç durmaz. 17.haftadayım daha ara öğün saatim gelmeden başlıyor yemek gönder diye sinyal vermeye😂 dinimiz kolaylık dini ve sağlığın daha ön planda olduğu ibadet, sizin gebeliğiniz ve hayat şartlarınıza göre bu karar kendinize ait, ben işe gittiğim için hamile değilken bile zor tutuyordum şimdi riske atamam bebeğimi diyorum