Sağlık ocağında kan vermiştim . 21 haftalık hamileyim Kolesterol yüksek kansızlık ve crp yüksekliği çıktı . Yakın zamanda grip falan geçirdin mi dedi grip geçirmedm ama 5 haftalıkken covid geçirdim ağır geçirdim dedim dedi hala onun etkisindesin sizce ben kadın doğuma gitmeli miyim bu yüzden crp kötü bir şey mi ?