Annevecanliblog
İkiz bebek doğurdum 37 artı 4 de son dkya kadar her hafta döndüler sürekli bı biri assagida bı biri yukaridaydi biri dönünce otekide dönüyordu son dkya kadar belli olmaz ama doğum esnasında dönem bebek çok nadir oluyor onda da direk sezeryana döndürüyor doktorlar zaten bebeği riske atmamak icin hayırlı doğumlar dilerim 🙏❤️