Az önce sırt üstü yatıyordum ayaklarımıda uzatmıştım birden hapşırdım birden sol kasığıma bi ağrı geldi bıçak saplanır gibi . hemen gitti sırt üstü ayaklarım uzanmış olarak yatıyordum anında geçti o ağrı ama çok korktum başına böyle bişey gelen var mı?