Asellinannesi0 Bendiyebiri kendi ailemden yöne sıkıntı yokta bu cahiller öper kaynanam zaten ben bunu yapacam edecem çocuğu ona atıp gideceğimi zannediyor sanirim herseyi yapacam diyip duruyor çocuğa herseyi alırız alırız diyo sarı başörtü aliyo ondan önce üzerine ortecekmjs sarılık için nerde kaldı bu hurafelerden uzak tutsun Allah valla evimin herseyine karışır yerlerini değiştirir de bebegime karıştırmam benim çocuğum sonuçta
Bendiyebiri Asellinannesi0 aynen benim ailemde kendileri diyor zaten öptürme hassas oluyor ciltleri bağışıklıkları hemen hasta olur diye Allah korusun. Kimden ne hastalık gelir belli mi ? Ay Allahım bu kayınvalideler içimi bulandırıyor valla. Onlara bırakırsak saçma sapan şeyler de yedirmeye çalışıyorlar bende güvenip bırakamam yavrumu.
Erol Asellinannesi0 canım işine karışmak gibi olmasın kuzenimin bebegi sarılık tı doktor sarı lambanın altında yatırın demiş söndürmeyin gece hiç demiş gecer ozamn demiş gercekten yaptık diyor gecti diyor
Bayancorek Erol ben öpemem, benim çocuğumu da öpsünler istemem, öpücük hastalığı diye bir şey var zaten bebeklerde, hastalanma ihtimalleri oluyor o yüzden kimseye öptürmeyi düşünmüyorum. Ben üzüleceğime ; onlar bebeğimin büyümesini beklesin.. 👌🏻🌸
Erol Asellinannesi0 benimki bir yaşına giriyor hala cildi hassas bebekken zaten kimse öpmedi bir ben oda dayanamadıgımdan bizde cocuk kendi kendini sevdirene kadar kimse öpmez kendi kendini sevdirirse de herkes dayanamaz ama senin durumun da gerçekten kötümüş
Asellinannesi0 Erol sarı lamba ve güneş doğru zaten ama sarı örtü hurafe yani sarı lambada ışınlar vardır güneş gibi
Durunbigeldim Erol ben duramam durmuyorumda zaten dötünü bile öpüyorum öpmiceksem niye doğurdum ayol😃
Tubmavi Erol ben uzun bi süre sakalsız da kimseye öptürmem sadece ben ve babası ben daha fazlasını yapardım heralde bebekler öpüşmez Hun’u ben mi öğretecek bu yaşta diye çıkışırdım
Tubmavi Asellinannesi0 öyle dediğinde susmayacaksınız işte ben çocuğumu öptürmem kimse de buna karışamaz diyeceksin. Susarsan susturmaya kendi bildiklerini okumaya devam ederler.
Tevhidehli1 Sinoooom SubhanaAllah bazı postlar cevaplar çok üzücü. İslam dinine mi mensupsunuz bilmiyorum ama İslam dininde sakalı kesmek bile caiz değildir. Hadis ve sahabe sözleri çok net ve kesindir. Eğer müslüman değilseniz yorumunuza bir şey diyemem ama lütfen bazı konuştuğumuz şeylerin dindeki hassasiyetini bilmeden … yorumlar yazmayalım. Sizi kırmak ya da eleştirmek için demedim kusura bakmayın yorumunuza çok üzüldüm sadece
Sinoooom Tevhidehli1 müslüman değilseniz demekle kendinin muhteşem bir müslüman olduğunun kanıtı 👌 kessin dememişim yorum da karşıyım demişim bunun nedeni de ortada bebek çok küçük …. Kendine gelir bebek öpülür vs bu ayrı bişey yine de sözümün arkasındayım eğer ki sakal bebeğin yüzüne alerji tada tahriş gibi bişey yaparsa öpülmesini istememmm… Şimdi ben Müslümanlıktan mı çıktım ? Önce sen konuşurken ne yazdığını bil olur mu öyle bir yazmışsın ki fetva verir gibi napmam gerekiyor Müslümanlığımı kanıtlamam mı ? Yorumu keşke anlamlı okusaydın
Tevhidehli1 Sinoooom bu yazımdan bunu mu anladınız ya . Allah akıl versin. Bu forumda mğslğman olmayan bir sürü kadın var . Ben senin inancın ne nerden bileyim. Müslümansan diye onyğzden sordum. Hey Allah’ım uykusuzluk anlama yeteneğinizi mi kapattı
Sinoooom Tevhidehli1 sen önce ne yazdığının farkına var sonra konuş , üst yorumlara bakılıp benim posta takılmanız ayrı ironı 😂 burda inançlılar yada Müslümanlık durum yok farkında mısın sen ? Gayet iyim uyku düzenim normal sanırım sizin algılama da problem var üzgünüm ilgileneceğim durum yok sizinle alakalı o yüzden iyi geceler 😴