[silindi] ben de iki hafta önce çok vardı başağrısı 5. Aya girince kendiliğinden geçti şükür ,soğuk kompres uyguluyordum ,migren taşı kullandım arada , Türk kahvesi bitter çikolata ,patates sarıp başıma koydum şükür şimdilik iyiyim inş olmaz tekrardan benim ikinci hamileliğim ilkinde hiç olamamıştı bu kadar baş ağrım