Mia23 Beni cahil bulduğuna göre sen bu işte profesör olmalısın,araştırmadan yazdığımı kim söyledi!Önce insanları hangi bilgiye sahip olduklarini bilmeden neler yaşadığını bilmeden cahillikle itham edeceğinize saygılı üslupla konuşmayı ogrenin.Süpürge düşüğe neden asla olmazzz!öylemiii sen nasıl bukdr emin olabildin peki buna,ama ben sana söyleyeyim,her hamile aynı değildir,her bebek gelişimi de,her hamilenin kendi içinde riskleri vardır,süpürge yapmak kendini zorlamak düşük sebebi olabiliyormuş yazdım farkettiysen iyi oku çok bilmis,bunu bizzat diyen kendi doktorum olmak üzere bir Kadın Doğum hekimi kardeşi olarak ve beni hergün kendisi sakın ev işi süpürge agir bir şey kaldırma yapma diye uyaran hekim ablam olduğu için yazdım.Sen süpürge yapıp ağır kaldirip düşük yapmamış olabilirsin ama bunu yaşayan çok kadın var asıl sen yanlış yönlendiriyorsun, bizzat çevremde ev işine yüklenip ağır kaldirip süpürge yaparken kanaması olan ve bebeğini kaybeden insan var.Bende mesela az yuklensem hemen karnıma kasılmalar giriyor asla hafiften olsa eğileniyorum güç veremiyorum.Bana bizzat bunları ileten hekimlerdir kafama göre yazmadım,katilirsin katilmazsin ama insanları bilip bilmeden asıl yargılayan sensin.Bir anne adayi olarak başka bir anne adayına bu şekilde davrandığın icin de seni kınıyorum!