38+5 haftalık hamileyim yemek yerken sancım oldu geçecektir dedim geçmedi ayağa kalkmak istedim uzanmak için inanın çok zor kalktım annem yardımcı oldu hatta bir kaç dakika devam etti bu ağrı. Takip edeyim belki sancım olacak dedim doğurabilirim diye düşündüm neyse bir daha da ağrım olmadı. Annem yalancı sancıdır dedi. Bana baştan beri yalancı sancı çok oluyor ama ilk defa bu kadar şiddetli oldu. Annem gerçekten sancı olsa anlarsın diyor bu kadar çabuk bitmez duramazsın yerinde dedi 😂 sağ olsun içimi çok rahatlatır kendisi 😂😂 gerçekten çok korkuyorum yalancı sancı zannedip umursamam diye eşimde benden mesafe olarak 4 saat uzaklıkta ona haber veremem yetişemez diye. Korkmaya başladım gerçekten anlar mıyım sancımı. Doktorum anlattı doğumun nasıl başlayacağını biliyorum ama yine de korkuyorum. Lafı çok uzattım sanırım kusura bakmayın endişeliyim 🤦♀️