Ferda94 o ağrı bende de oluyorum maalesef dediğiniz gibi anlık ama mahvediyor ben bazen bağırıyorum bi anda giriyor çünkü doktora söyledim normal dedi 36+2 yiz kanala yerleşmiş dedi ondan olabilir internetten araştırdığıma göre de kaslar yumuşamaya vucüt kendini doğuma hazırlamaya başladığı için olduğu yazıyordu 🤷🏻♀️