Glhnss Neseeli benim normalde de olurdu gebelikte biraz daha arttı aslında normal diyor doktorların bazısı ama bende Demir eksikliği varmış doktor bu yapar dedi ilaçlarımı kullanıyorum çok şükür daha iyiyim
Glhnss Begumergun büyük ihtimalle Demir eksikliğindendir ilaçlarınızı bir hafta kullanın düzenli zaten etkisini görürsünüz inşallah geçmiş olsun
Cemre_Korkmaz Bende10 haftalık hamileyim benimde oluyor canım doktorlar normal diyor hep ama korkutuyor işte insanı ister istemez