N_75 GebeHanim_ 36+5 haftalığız aynen bana da yazarsan çok sevinirim. Benim de akşamları oluyor sürekli şekilde
seon90 Aslvrl banada aynısını dedi kuzum ama yani hiç belirtim yok çok şükür.bekliyorum.geçen hafta salı 35+4 tüm haftaya perşembeye kadar doğurmazsan görüşürüz dedi.inşallah 38-39 u bulur.
Nsnrsnr N_75 evet ve saatlerce ağrı çektim çok kötüydü eşim yürüyüş sanırım sana iyi gelmeyecek dedi dün yapmadım bugün yaptık yine aynı oldum 35+2 olduk