Eceguldemir55 Yarın kontrolüm var devlet Hastanesi’nde 2. Sezeryanım olucak. acaba gün verir mi 38 haftaya ? Devlette sezeryan olaanlar var mi
Eceguldemir55 Kamusbuglem hadi ya 🤦🏻♀️kalbim de sorun oluyor 38 i zor bekliyorum konuşayım bakayım inşallah kabul eder ya 🥺