Kia Kızlar merhabalar Ankara da normal dogum icin epidural yapıldığında ozel hastaneler ne kadar aliyor acaba ?
Ceylandeveci0763 Kia devlet hastanelerinde yapıyorlar mı epidural doğum acaba bilgisi olan var mı kızlar
Eylull17 Sinoooom bende 5500 vericem sezeryan olursam bir de etrafımda yorum yapanlar yok muu yok devlet hastanesi daha iyi falan siz nasil bas ettiniz bu yorumlarla acaba
Sinoooom Eylull17 devlet hastanesine iyi diyen gidip kendisi yapsın orda , ben verdim kararımı millet boş konuşsun dursun 🥳 bizim vucüdumuz bizim bebeğimiz değil mi nasıl istersek öyle doğururuz 🥳🥳🥳
Kia Mrsbockun canim sanırım 4 yada 5 cm açıklığa ulaşınca epidural veriyorlar sonra sancılarını hissetmiyorsun. Ikınırken sancı hissetmediğim icin biraz zor olabiliyormuş ama genel de yaptıranlar memnun.